TBH HERO PAKATAN RAKYAT


Posted: 28 Jul 2009 10:00 PM PDT

ingatlahhhhh
siap tulis ayat berbunga…tbh dirancang pembunuhannya oleh dap dan pkr


tengok dari dekat akan nampak orang pas sebarisan dengan mereka

dap sitiawan dekat dgn looking good.semua untuk tbh.mengapa?pelikkan ? mati hari pertama. esok dah cetak poster.siap dengan ayat-ayat gramatis lagi. orang kalau dah mati, biarlah.ini tidak, tbh dijadikan instrument politik pkr dan dap sekarang.

BUAT APA KELUAR FATWA UNTUK PAS?

Posted: 28 Jul 2009 09:00 PM PDT

kilang arak di shah alam pun pas takut nak kuarkan arahan tutup. inikan pula suruh majlis fatwa kuarkan fatwa isa. pirahhhh mabuk.biarkan pas mabuk dengan araknya…. tuan ibrahim boleh cakap je la…..cakap politik tin kosong. penakut. bacul. tahi kucing punya pejuang agama……..
tuan ibrahim tengok gambar ni lagi baik dan suruh dewan ulamak bagi fatwa.pas ada ulamak ker? dengan SIS pun takut…perah!!!!!!!!!!!!!!!!

ISA: Mengapa Majlis Fatwa tidak berani?

Salmiyah Harun Tue Jul 28, 09 8:35:09 am MYT
KUALA LUMPUR, 28 Julai (Hrkh) – Majlis Fatwa Kebangsaan tidak berani mengeluarkan fatwa isu-isu berkaitan kezaliman yang sah bercanggah dengan nas al-Quran dan hadis seperti mana Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA). Naib Presiden PAS, Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, Majlis Fatwa harus ada keberanian mengeluarkan fatwa dalam isu yang berkaitan kezaliman disamping memastikan fatwa itu dipatuhi. Kata beliau, mereka sepatutnya memberi panduan kepada rakyat dalam urusan-urusan yang melibatkan hukum. Malangnya, kata beliau banyak fatwa yang dikeluarkan Majlis Fatwa tidak ada tindakan yang diambil. “Fatwa yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa tidak ada kekuatan sebagai contoh fatwa melarang memberi penghormatan di Tugu Negara, kalau pemimpin buat pun tidak ada tindakan apa-apa,” katanya semasa dihubungi. Tegasnya, Majlis Fatwa Kebangsaan sepatutnya sudah ke hadapan dalam memberi panduan kepada pemimpin tetapi yang lebih penting daripada itu ialah pemimpin mesti ikut mereka supaya integriti Majlis Fatwa itu dapat dipelihara. Tambahnya, kaedah Islam telah menentukan bahawa seseorang itu tidak dianggap bersalah perlu diberi peluang untuk membela diri dan didakwa di mahkamah. “Jadi dalam sejarah ISA sudah beribu umat Islam ditahan tanpa bicara, rakyat yang diseksa, ini dikatakan zalim. “Saya rasa rakyat bukan suka sangat hendak berhimpun dan turun demonstrasi di jalanan tetapi bila hampir tidak ada jalan lain, apa yang kita tidak buat? Kita sudah hantar memorandum, ambil tandatangan orang ramai, kita adakan seminar dan bantahan jadi kemuncak kepada kemarahan kita akan menyerahkan memorandum melalui himpunan aman,”jelasnya. Sehubungan itu, beliau yakin apa yang rakyat akan buat pada 1 Ogos nanti bukan satu suasana untuk mewujudkan kekecohan tetapi sekadar luahan rakyat yang berbilang agama dan kaum dalam isu-isu yang berlaku iaitu kezaliman ISA. – azm/mks
p/s : pas kuar fatwa sendirila.tak payah suruh majlis fatwa.habiskan masa.buat apa hapuskan hukum yang nak tahan bapa pelacur, bapa ayam, ibu ayam, pembawa senjata api, pengedar dadah dan lain-lain. blogger tahu la pas suka melindungi kumpulan samseng laknat ni….pas kuarkan fatwa tentang anak zaid ibrahim, anak anwar, anak khalid ibrahim dan macam-macam lagi…..suruh tutup kilang arak pun takut!!!!!pondan punya dewan ulamak pas.orang ulamak islam. dia ulamak pas.

S……..KESEJAHTERAAN BUAT DIRIMU.ISTIQAMAH OK

Posted: 28 Jul 2009 08:46 PM PDT

S…..SATU DAN BUKAN DUA

PERTEMPURAN MELAYU ( PERANG MELAYU )

Posted: 28 Jul 2009 08:42 PM PDT

pro isa dan mansuhkan isa……bertempur 1 ogos 2009. siapakah yang bakal dibunuh. dengar citenya, anwar akan guna macam kaedah di iran. ada yang akan ditembak dikalangan penyokong mansuhkan isa. melayu berbunuh. cina dan india suka hati dan dapat ambil malaysia.islam musnahkan. jika ini berlaku, sekalian anak melayu, bila hj hadi, anwar dan nik aziz kembali ke rahmatullah, maka kencingkan kubur mereka. jika ada pemimpin umno yang dalangnya, maka kencingkan juga kuburnya.

PAS, DAP DAN PKR HEBAT BERNIAGA ARAK-KEJAYAAN EKONOMI PERTAMA PR

Posted: 28 Jul 2009 06:39 PM PDT


Reuters – Wednesday, July 29
KUALA LUMPUR, July 28 – The Malaysian unit of Danish brewer Carlsberg said on Tuesday it has offered to buy Carlsberg Singapore Pte Ltd for 370 million ringgit in cash. Carlsberg Malaysia expects to complete the planned acquisition on or before November 1, it said in a statement to the Malaysian stock exchange. Carlsberg Singapore is a unit of Carlsberg Asia Pte Ltd, which in turn is a unit of Carlsberg, the holding company of Carlsberg Malaysia. “The existing licence agreement between Carlsberg and Carlsberg Singapore will continue for a period of 20 years following the completion ,” it said in a statement. Carlsberg Malaysia managing director Soren Jensen told Reuters in an interview in April that the company had interest-bearing cash of about 227 million ringgit and was hunting for an acquisition target in Asia to diversify earnings.
p/s : dulu pas kata umno tak tutup kilang arak. inilah bukti kejayaan pas dan pr. tengok tu. bila pr memerintah carlsberg singapura nak jual pada malaysia. hebat pas , dap dan pkr niaga arak. zaman umno dulu, perniagaan arak tak berkembang.kira ok la tu orang pas pandai niaga arak. pi la tutup kilang arak tu wahai pemuda pas al kubro.

Yang benar,
Cute Teddybear

Advertisements

One thought on “TBH HERO PAKATAN RAKYAT

  1. KEDAI TOTO, 4EKOR & YANG BAWAH TANAH NAK pas OR DEWAN ULAMAK DIA BERSUARA SEKURANG2NYA.HUKUM ISLAM HANYA DIKELANTAN JE KE???? SAMPAI??? AKU TAK FAHAM BETUL LE KAUM APA NI AKU TAK TAU LAH.PAKATAN JAHANAM NAMANYA. NI Pakatan nak jahanamkan bangsa Melayu ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s