NIZAR KUDIK KKK: APAKAH KOMUNIS SUDAH MULA BERTAPAK KEMBALI DI PERAK



GAMBAR Menteri Besar di persimpangan jalan di depan Mini Stadium MPM Seri Manjung yang rosak disimbah cat merah.

PLASTIK berisi cat merah yang digunakan dalam percubaan mensabotaj papan iklan ucapan selamat hari raya Menteri Besar

GAMBAR Menteri Besar di persimpangan jalan di depan Mini Stadium MPM Seri Manjung yang rosak disimbah cat merah.

KAIN rentang ucapan selamat berpuasa dan selamat hari raya di Bangunan UMNO Sitiawan turut dirosakan pihak tidak bertanggung jawap

AZRI (tengah) bersama ahli UMNO Bahagian Lumut selepas membuat laporan polis di Balai Sitiawan, semalam.

AZRI menunjukan gambar Menteri Besar di sebuah papan iklan yang disimbah cat merah di Seri Manjung, semalam.

Sudah tentu kerja celaka begini datangnya dari pihak Pakatan Rakyat.

Jika dilakukan oleh Dap maka ia diibaratkan sebagai kegiatan komunis seperti yang dilakukan mereka dalam gerakan Bintang 3 dalam tahun 1948 dahulu. (Zaman dharurat , zaman Chin Peng). Perbuatan ini sama seperti yang berlaku kepada billboard BN dalam PRK 59 di Kuala Sepetang. Dap yang gemar menggunakan cat merah dan sama seperti perbuatan lintah darat Ah Long.

Jika ia datang dari kerja PKR sudah tentu satu perbuatan arahan AMK bawah arahan Budak Kencing Dalam Seluar. kerana membalas dendam terhadap isu kepala lembu di Shah Alam. dan sebagai menutup kes AMK yang mengusung seekor lembu ke pejabat SPRM.

Jika ia dilakukan oleh PAS, pun ada kemungkinan, sebab Pas gemar akan perbuatan seperti ini. Lihat saja billboard BN di Permatang Pasir, di mana mata calon BN dilebamkan oleh cat hitam. Pas juga gemar memotong tiang-tiang billboard, mencabut dan mencampakkan poster BN. Entahlah, Islam apa yang dibawa oleh mereka. Tetapi jika BN meletakkan wang , mereka lah yang terlebih dahulu menyapunya. Pantang dengar ada wang. mereka dahulu yang isi borang.

Dalam senario di atas TM lebih berat kepada DAP. Mungkin pihak polis pun bersetuju dengan pandangan TM.

INI ADALAH PERBUATAN BACUL, JIKA BERANI DAN ANAK JANTAN, BAWALAH KAMERA , BUAT RAKAMAN DAN TUNJUKKAN DALAM MEDIA YOUTUBE . BARU BOLEH JADI HEROOOOO!!!!!!!!!!!!

Saya harap semoga pihak berkuasa dan kerajaan tempatan juga memandang serius akan perkara ini!

Advertisements

11 thoughts on “NIZAR KUDIK KKK: APAKAH KOMUNIS SUDAH MULA BERTAPAK KEMBALI DI PERAK

  1. Kepada MC Shahrul,awak nak benci kerajaan BN pun bencilah, tak suka BN suka hati awak lah. Bulan baik ni elok lah awak insaf dan bermohon maaf kepada kerajaan yang telha banyak berjasa kepada awak sejak awak dalam perut emak awak lagi hingga lah sekarang. Sudah tentunya awak masuk universiti pun dengan rezeki kerajaan BN. Kalau awak kerja pun samada swasta awak juga perlu berterima kasih. Kerajaan telah melabur banyak wang untuk menarik pelaburan luar, supaya rakyat dapat bekerja. Jika kamu bekerja dengan kerajaan , bertambah2 lah awak perlu mohon ampun dan terima kasih kerana telah mengenyangkan perut awak tu. Tanpa kerajaan yang perihatin awak juga belum tentu dapat menggunakan pc dan internetBelajar lah mengenag budi, belajarlah bagaimana mengucapkan terima kasih. Jangan tertipu dengan dakwaan pihak pengkhianat yang menyatakan 52 tahun rakyat ditipu..Nak tengok kerajaan yang menipu pergilah ke Afrika.

  2. Taipingmali GampangBiasa yang kerja paling cat ni…along punya kerja, Dr Zambry tak bayaq hutang kot atau tak bagi duit raya…kalau komunis terus tembak tak main paling cat.

  3. H e he he he , aku setuju sangat, itu la tandanya bhw org semua tak suka dgn MB `segera` ni… Confirm next pilihanrya dia ni akan jadi `pembangkang` kat DUN Perak… hua hua hua hua hua….. Kim salam kat parpukari anak babi tu ye….

  4. mudz!!!TM yang bukan menteri atau ahli politik pun tak hingin pinjam Ah Long. Ini kah seorang Mualim bertaraf Phd. Tak sengkek sampai tahap itu. Seperkara lagi wahai anak muda,,,anda kena faham. Komunis hanya melatakkan senjata dan menandatangani proses damai 1982. dan ideology tak luntur. Dalam Dap memang ada fahaman komunis. dan mereka tak perlu senjata. cukup dengan agenda politik…sebab tu masuk Dap bagi melayu boleh jatuh hukum Haram. sama macam merokok. bila di halusi ia boleh jatuh haramm…

  5. Tanpa nama jam 17.21:58. Tuduhan awak salah dan tidak tepat. kerana golongan yang sesat di Perak ni tak banyak. sikit sahaja. Pas Perak ada 6 kerusi Adun. PKR 7-2 tinggal 5, Dap 18-1 tinggal 17, berbanding dgn BN 28+3…cuba guna akal lah…. Sabtu lepas konvoi anjuran Blogger penyokong BN Perak telah berjaya menggagalkan agenda Nizar untuk menyerang Pangkor. Awak tahu ker konvoi tu panjang 7 km.so jangan lah dok menegakkan benang basah nak sokong Nizar.

  6. negara komunis pn buat ape BN buat.biasa latu,university kt memana ada.dorg lg maju..cuba tgk negara arab pengeluar myk dunia,apsal myk dorg jual dlm negara murah?sbb xde BN yg memerintah sana.Itu yg harga kete proton pn lebih murah kt luar negara…Apakah nabi s.a.w xreti berterima kasih kepada pemimpin2 jahiliyah quraisy?malah mereka juga bapa saudara nabi..nabi musa tu bukan ke membesar dlm istana firaun?nape nabi musa lawan firaun?TQ pd kerajaan yg telah memberi sekalipn sedikit..Tapi,maaf..tidak pd racun yg dihulur..Yg paling penting,BN bukan penyebab segala yg terjadi..Ingat tu,jgn main sondol je ckp TQ…Rezeki tu Allah bg..Ingat tu bro,blh goyang akidah klu slh tafsir…TM,"Mualim" tu ape?

  7. Hujan emas :Tahniah Taipingmali di atas keberanian memberi ulasan tentang isu ini. Puak dia orang akan buat apa saja selagi cita-cita mereka tidak tercapai.Inilah yang diajar oleh pemimpin mereka.Perangai macam komunis beranggan-anggan nak peritah Negara?. Jangan haraplah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s