HADIAH DAP UNTUK PAS.


posted: 11 Dec 2009 03:05 PM PST

PREMIS NGA KOR MING :mempersoalkan perbelanjaan kerajaan sebanyak RM748.26 juta bagi membina 611 masjid dalam tempoh lapan tahun hingga 2008, sedangkan kerajaan didakwa gagal membina rumah ibadat agama lain dalam tempoh tersebut.
PEJUANG : NGA KOR MING ( KUFAR DAP)
PENYOKONG :
DR LO LO ( JIWA KUFAR PAS)
DR HATTA ( JIWA KUFAR PAS)
KHALID SAMAD ( JIWA KUFAR PAS)
JOHARI ABDUL ( JIWA KUFAR PKR)
JAWAPAN : BERILAH SOKONGAN ANDA SECARA TERBUKA KEPADA PAS DAN PKR AGAR PERUNTUKAN BERHALA DI TAMBAH DAN DI KURANGKAN MENDADAK PERUNTUKAN MASJID. LEPAS NI ADA BERHALA BERNAMA AL LATTA, AL UZZA, AL MANAT DAN YANG TERBARU AL NIK AZIZ.FIKIRKAN………NAUZUBILLAH. PERANGLAH MEREKA KERANA MEREKA KUFAR YANG SAMA DENGAN YAHUDI

HADIAH BUAT ISLAM

Posted: 10 Dec 2009 10:21 PM PST

kho soo kun cadang anak muallaf mesti ikut agama asal keluarganya.blogger rasa ayat paling mudah, jadikan buddha , hindhu dan kristian agama rasmi malaysia. baru puas hati pas. sebab suara soo kun ibarat suara kit siang la. gerakan tu kan ke parti pembangkang dulu. sama dengan dap. nak percaya lagi. bagi pas perintah, murtad jadi hadiah.inipun yang pas nak . pemimpin pas khalid kata agihkan bantuan bina rumah berhala dengan betul. menteri bn pulak kata, anak muallaf ikut agama asal keluarga. baguslah MELAYU.HADIAH SEMPENA AWAL MUHARAM

JIHAD FISABILILLAH MENENTANG KHALID SAMAD MP SHAH ALAM

Posted: 10 Dec 2009 08:28 PM PST

di pagi jumaat hari ini tanggal 11/12/2009 menjelang seminggu lagi umat islam akan menyambut maal hijrah blogger merasa amat kecewa dengan anjing anjing dap di dalam parti pas.di kala hijrahnya nabi saw membawa nur islam , ada juga malaun atas nama islam dan berjiwakan kafir mahukan berhala dimuliakan dan diangkat rumah berhala di malaysia.berkata khalid samad mencelah sidang media nga kor ming bersama wartawan di lobi parlimen, dengan kenyataan yang mahukan peruntukan membina rumah ibadat bukan islam di tambah dari rm9juta. wah! hebat pas sekarang. dah jadi pejuang rumah ibadat kafir. dulu apabila bn berikan peruntukan membina kuil dan tokong , pas lah parti yang melancarkan perang jihad dengan menuduh umno membina rumah berhala. sekarang pas bukan sahaja jilat kahaknya sendiri, malah menjadi anjing yang memperjuangkan rumah berhala.tidakkah pemimpin pas tengok semula sirah nabi saw bahawa ketika berlaku pembukaan kota mekah , semua berhala di sekeliling kaabah di musnahkan. tiada lagi amalan menyembah berhala. pas pula atas nama keadilan mahukan dimuliakan berhala.
ketua dewan pemuda pas dok gila lancarkan perang jihad fisabilillah melawan umno. jika pemimpin pas berjuang atas nama berhala, apakah pemuda pas juga kufar dan menyokong pembinaan rumah berhala?siapa yang perlu lancar jihad sekarang? pemuda umno yang perlu lancarkan jihad melawan tentera berhala ini.
soalnya sekarang, kenapa khalid samad begitu berani mengeluarkan kenyataan semacam orang kufar?
kenapa khalid mahukan peruntukan masjid dikurangkan dan diberikan kepada rumah berhala walaupun tidak menyamai dengan jumlah peruntukan membina masjid. sekiranya peruntukan membina masjid mencecah 745 juta, apakah selepas ini, jumlah ini dikurangkan kepada 300 juta dan bakinya 400 juta diberikan kepada pembinaan rumah berhala.inilah perjuangan pas.barulah saya sedar bahawa panji kufar berada di dalam pas.
alasan nga kor meng yang katakan islam berlaku adil bukanlah dalam soal pembinaan rumah berhala ( baca tafsir al kafirun). mengapa pas bodoh tak faham bab dalam islam sehingga rumah berhala pun kena berlaku adil. kalau begitu, maka biarlah umat islam bebas memilih agama mereka sendiri dan keluar islam sesuka hati demi menjaga keadilan beragama anjuran pas. jika pas memerintah, maka murtad akan dihalalkan dan akta murtad akan diwujudkan untuk membenarkan umat islam murtad.
sabda Nabi Muhamad SAW ” sesungguhnya Allah tidak akan mencabut ilmu sekaligus dari ulamak. tetapi mencabutnya dan mematikan ulamak, hingga bila tidak ada lagi ulama yang sebenar lalu manusia ( yang berasa dia ulamak) berfatwa mereka sesat dan menyesatkan orang lain- sahih muslim.
sedarlah, atas nama islam, pas memang semakin sesat.

FaceBook : http://www.facebook.com/tai.cute

APA TINDAKAN ZAMBRY

Posted: 09 Dec 2009 01:01 AM PST

zambry kadir harus melihat tindakan biadap nga kor ming sebagai mempertikai perkara 3 dalam perlembagaan. nga adalah adun pantai remis dan ahli parlimen taiping. tidak sedarkah dia bahawa melayu juga memberi undi kepada nya?apakah melayu yang memberi undi kepada nga redho masjid tidak di bina? zambry harus menggerakkan jentera melalui dato hamdi selaku penerangan yang dilantik oleh kerajaan negeri. Tak kan tok hamdi yang bersempadan dengan pantai remis pun takut nak hentam ?
inilah manusia yang berhati iblis dan perungkai kepada perpaduan bangsa. dialah yang menghin quran dan pas redha. dia juga yang mempertikaikan pembinaan masjid dibina. pas redha juga?????apa punya pas perak ni????

APABILA CINA DAP PERTIKAIKAN KERAJAAN BINA MASJID

Posted: 09 Dec 2009 12:55 AM PST

blogger tak boleh komen apa-apa dah dalam kenyataan nga kor ming and the geng tentang terlalu banyaknya kerajaan membina masjid dalam tahun 2000 hingga 2007.pertikaian di buat setelah mendapat restu anwar dan kepimpinan pas pro anwar. mungkin nik aziz pun bersetuju dengan kenyataan bn tak adil bina banyak sangat masjid daripada rumah berhala yang lain. ada yang menganggap nik aziz sebagai pejuang islam tetapi sebenarnya beliaulah pembawa obor islam liberal. nik aziz bangga benarkan pembinaan tokong buddha besar di kelantan tetapi beliau lupa setelah islam bertapak di mekah, tiada lagi berhala di dalam kawasan kota mekah walaupun penganut agama lain bebas mengamalkan ajaran mereka.fikirkan, hebat sungguh dap sekarang.sudahlah memurahkan harga arak di penang dan membanyakkan pusat rumah urut tenaga batin.nak harapkan salleh man dan malik itik, boleh jalan ajelah. kawasan permatang pasir pun banyak rumah urut dan pusat menjual minuman keras. lalu sahaja di kawasan poliklinik intan permatang pauh. kalan nak tuju keluar ke lebuh raya.berdekatan dengan kawasan tapak malam permatang pauh.lihat rumah urut, disco dan lain-lain.ini baru kawasan pas. belum kawasan dap dan pkr lagi.

FaceBook : http://www.facebook.com/tai.cute

MALIK ITIK BERPESTA HABISKAN WANG RAKYAT

Posted: 07 Dec 2009 06:58 PM PST

KEJAYAAN MALIK ITIK MENGHABISKAN WANG RAKYAT
Setakat ini sudah 32 kali beliau ke luar negara. YB Malik dan YB Mansor baru pulang di Jerman kononnya untuk menarik pelabur ke Pulau Pinang.
PROJEK HALAL HUB HILANG??KEMANA PERGINYA???BAKAL DIDEDAHKAN

ALTANTUNYA PUNYA KES WALAUPUN FITNAH DILABURKAN. KENAPA INI TAK PERCAYA!!!!

Posted: 07 Dec 2009 06:56 PM PST

lelaki ini yang pernah bersama eliz. kenapa tak cakap lagi. dah beku ke kes dia?kenapa pas diam kes bersama yang penuh tribulasi ini. kes altantunya dikecohkan tanpa usul dan fakta.
eliz wirawati muslimah pas. muslimah pas diketuai dr halimah adalah penyokong kuat seks bebas . siapakah halimah ali ? beliau ialah pembawa era modenisasi dalam usrah muslimah pas selangor.

PERISTIWA KB MALL. ALLAH BERKUASA MENYUSUN SIAPA PEMIMPIN PAS?

Posted: 07 Dec 2009 06:51 PM PST

misteri rasuah mpkb dan bukti nyata kuasa Allah. Nik azizi minta bala pada umno, Allah jatuhkan bala tu semula pada nik aziz. nik aziz akan tersungkur dalam keadaan yang paling jijik.. terbongkar kes rasuah
hadi dah kata, nik aziz dikudakan. siapa kudakan????

KB Mall declared safe – Takiyuddin
KOTA BAHARU, Dec 7 (Bernama) — The structure of the KB Mall shopping complex where a car plunged from the third-floor car park after crashing through a retaining wall, is safe said state Tourism, Local Council and Culture committee chairman Datuk Takiyuddin Hassan.
He said representatives from the various departments who attended a special meeting today, namely Kota Baharu City Council-Bandaraya Islam (MPKB-BRI), Public Works Department (JKR), Police, Fire and Rescue Department and the KB Mall management disclosed that there were no defects or shortfalls in the approval of the building. The state government and the various departments that met today found nothing wrong in the structure of the building or its approval process. There were also no illegal extensions,” he told reporters here today.

ulasan paling mudah untuk kita faham. tugas luluskan struktur dan plan ialah kuasa mpkb. tak kan tak tahu jenis binaan sama ada besi apa yang digunakan. nampak sangat la, apabila pemimpin makan rasuah, habis anak buah pun rasuah. Pemimpin nak pergi haji pun kena sponsor. duit mb tak cukup ke ?PR selangor dok kalot kata kes bukit antarabangsa, sekarang kenapa diam kes KB Mall. Bloggers rasa eloklah waris yang meninggal dunia saman pihak MPKB yang meluluskan plan tersebut.

FaceBook : http://www.facebook.com/tai.cute

KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG BAHAM SEMUA

Posted: 07 Dec 2009 02:12 AM PST

rumah lacur pun kerajaan negeri perkukuhkan.
rumah urut bertambah lebih daripada danok, hatyai dan phuket.AMAR MAKRUF NAHIR MUNGKAR

malik itik ini, kaki hisapan guan eng.

Kerajaan Negeri P.Pinang iktiraf penghafaz al-Quran
PULAU PINANG, 6 Dis: Kerajaan Negeri Pulau Pinang akan terus memberi pengiktirafan kepada para penghafaz Al-Quran di negeri ini dengan memberi pengiktirafan yang sewajarnya kepada mereka.Sejajar dengan itu seminar Huffaz yang telah diadakan di Dewan Sri Pinang baru-baru ini dengan kerjasama Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) adalah salah satu tindakan kearah pengiktirafan tersebut.Menurut Exco Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang, Abdul Malik Abul Kassim setakat ini 137 para hafiz dan hafizah telah mendapat pengiktirafan sebagai salah satu cara menghargai sumbangan mereka yang berjaya menghafaz Al Quran di negeri ini.”Kita juga berhasrat untuk mewujudkan satu keluarga satu huffaz serta usaha kearah ini sedang giat dilaksanakan bagi mencapai aspirasi tersebut.( ingatlah malik itik hoiii!!!!, ini projek umno la badigul. hangpa baru setahun perintah mana boleh lahir hufaz. yang boleh buat segera ini ialah RUMAH URUT DAN RUMAH LACUR..)
“Dalam pada itu Ketua Menteri, Lim Guan Eng turut menyokong usaha yang diambil bagi memartabatkan para huffaz ini.”Kerajaan Negeri memberi pengiktirafan kepada mereka ini adalah kerana kita berkeyakinan golongan seperti ini adalah mereka yang mempunyai komitmen tinggi dan memerlukan disiplin serta keperibadian mulia untuk melaksanakannya.”Kita juga yakin degan adanya golongan hafiz dan hafizah ini maka masalah sosial dikalangan masyarakat seperti krisis moral, kemungkaran dan pelbagai masalah sosial akan dapat dihindari sebagaimana yang menjadi konsep amalan Kerajaan Negeri kearah ‘Amar Makruf Nahi Munkar.”Para huffaz kali ini diberi penghargaan dengan pemberian sijil dan sumbangan sebanyak RM500 setiap orang.( KERAJAAN BN BAGI LEBIH PADA ITU DAN DIBERI SETIAP BULAN )

INILAH KPI MAJLIS KHATAN PAS BAGAN DATOH

Posted: 07 Dec 2009 02:05 AM PST

TAK RAMAI YANG MENYERTAI MAJLIS KHATAN BERAMAI-RAMAI ANJURAN PAS BAGAN DATOH. TENGOK TU…BANYAK NI AJER.PATUTLA YANG MENYEBABKAN UNDI BERTAMBAH ITU HARI IALAH UNDI KUFAR.

2 PERKARA YANG SEDANG AKU SELIDIKI

Posted: 07 Dec 2009 01:34 AM PST

1. KES SALAHLAKU SEKS KEPIMPINAN KANAN PAS
2. PROSES PENYUSUNAN SEMULA KAWASAN DI PULAU PINANG OLEH DAP.

TAPI BILA LA AKU SEMPAT NAK MENULIS TENTANG PERKARA INI. YANG AKU SELALU LIHAT SEKARANG IALAH PERTAMBAHAN MENDADAK PENJUALAN ARAK, RUMAH URUT BATIN DAN RUMAH PELACURAN BERTARAF SEDERHANA DI SEKITAR BUKIT MERTAJAM, TAMBUN, DAN BATU FERINGGHI.PAS REDHO SEMUA INI. JUSTERU, AKU TAK TERKEJUT DENGAN PENDEDAHAN YANG BAKAL DI BAWA OLEH KAWAN -KAWAN BLOGGER TENTANG PULAU PINANG BAKAL JADI SINGAPURA DAN KES SALAH LAKU SEKS DIKALANGAN KEPIMPINAN PAS. DULU KES MAT SABU. KEMUDIAN PEREMPUAN BRASTAGI DAN BANYAK LAGI.KENAPA ORANG MELAYU TAK PERCAYA PAS NI LEBIH TERUK DARI TINGKAHLAKU ORANG BUKAN ISLAM DALAM HAL HAL HUKUM?
p/s : on the way ke wilayah tengah dan selatan

FaceBook : http://www.facebook.com/tai.cute

MENGHAYATI NILAI KURSUS SPIES KERAJAAN SELANGOR

Posted: 02 Dec 2009 06:49 PM PST

para peserta tidur atau kusyuk atau menghayati rentak alunan irama bawah sedar. para peserta di dalam kursus ini tidak ditekankan langsung soal bertudung terutamanya bagi yang islam sedangkan didalam kursus btn yang pernah blogger hadiri bagi peserta islam yang tidak bertudung terutamanya remaja akan diberikan tudung atau dinasihatkan memakai tudung. patutlah halimah suka sangat
program si buta adalah antara modul yang pernah digunakan dalam btn sewaktu zaman anwar. tahun 1993 blogger pernah mengikuti acara ini. mengapakah modus operandi anwar di masukkan. si buta atau terus buta atau mengawal pancaindera hakiki atau pancaindera anak hati.kembali lagi kaedah max weber mengatasi ibnu khaldun

jika di btn peserta menangis menginsafi masalah umat islam dan nasibnya, tetapi kursus ini melatih manusia menginsafi diri supaya terus meninggalkan agama dan meliberalkan keadaan seterusnya merelakan hati dan merasionalkan tindakan.inilah kaedah yahudi dalam kitab kuno yang pernah saya baca di dalam mempelajari ilmu kemasyarakatan barat.

TIDAK HAIRANLAN BTN DI HARAMKAN DI SELANGOR DAN PENANG KERANA MEREKA MULA NAMPAK ISLAM AMAT KUAT DITITIK BERATKAN DALAM BTN

FIKIRKAN..APAKAH BLA ALLA HANYA JATUH PADA PEMIMPIN ATAU PADA SEMUA RAKYATNYA?

Posted: 02 Dec 2009 06:35 PM PST

Jumlah mangsa banjir di Kelantan terus bertambah

KOTA BHARU 3 Dis — Jumlah mangsa banjir yang dipindahkan di Kelantan pada sebelah pagi ini bertambah menjadikan keseluruhannya 59 orang berbanding 36 orang pada malam tadi.
Jurucakap Bilik Kawalan Operasi Banjir Negeri berkata setakat pukul 9 pagi ini, mereka yang dipindahkan adalah seramai 17 orang di Tumpat, Pasir Puteh (16) dan bakinya di daerah ini.
“Perpindahan itu berikutan hujan lebat di tiga jajahan terbabit sejak tiga hari lalu,” katanya kepada Bernama di sini. – Bernama
FIKIRKAN MENGAPA NIK AZIZ TAK MAHU BUAT SOLAT HAJAT PERDANA TOLAK BALA BENCANA ALAM SEBAGAIMANA SEBAHAGIAN GOLONGAN ULAMAK DI UTARA MEMBUAT SOLAT HAJAT TOLAK BENCANA RIBUT TAUFAN YANG BAKAL MEMASUKI RUANG UTARA SEMENANJUNG 2 TAHUN LALU. RIBUT DARI VIETNAM YANG MENGIKUT RAMALANNYA MELALUI UTARA SEMENANJUNG AKHIRNYA ALLAH SELAMATKAN.FIKIRKAN? SILAPNYA PEMIMPIN ITU.

FaceBook : http://www.facebook.com/tai.cute


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: