Ini kah Parpu kari ? dari blog Perak Reform (klik)


Kehidupan MEWAH Bloggers UMNO

Kalau duduk di condo , bagaimana kereta kat rumah teres?

PARPUKARI!!! Anda kenal bukan? Siapa yang tidak kenal dengan Parpukari. Begitu hebat dimata bloggers-bloggers PRO BN dan PR juga tidak terkecuali. Bercakap tentang Parpukari, apa keistimewaaan yang ada pada mamak seorang ni, kalau bukan kepetahannya di dalam blog membantai sesiapa sahaja yang menentang Kerajaan BN lebih-lebih lagi jika melibatkan Tun Dr. Mahathir dan Mukhriz.

Selain dari profesion sebagai seorang blogger, apa sebenarnya profesion Parpukari ni? Ada teman yang berkata, dulu Parpukari bekerja di sebuah bank di KL ( entah typist ka apa ka tak tahu ler ) tetapi kini, memegang jawatan tetap sebagai BLOGGER. Jika benar seperti kata tuan empunya diri bahawa dia tidak dibayar, apa mungkinkah dia mampu untuk menetap di sebuah kondominium yang penuh dengan kawalan keselamatan nya macam VVVIP pulak? Dan terbaru, diberitakan Parpukari baru sahaja membeli sebuah Toyota Camry 3.0 v6. Wah? Mewah juga hidup jadi BLOGGER UPAHAN ni ye? Tak ada logika sungguh memikirkan tentang gaya hidup Parpukari ni.

Mampukah seseorang itu bertahan dengan simpanan yang ada jika sudah tidak bekerja dan mampu mengamalkan cara hidup yang mewah. Hanya orang bodoh yang percaya bahawa Parpukari ini tidak dibayar sebagai blogger. PR juga ada terdengar cerita yang Parpukari juga menggelapkan sejumlah wang yang telah diperuntukkan kepada bloggers. Wang diterima oleh Parpukari tetapi agihan kepada rakan-rakan lain tidak sampai. Memang mamak ni spesis kawan makan kawan. Harapkan pagar, pagar makan padi!

Berkemungkinan juga, duit yang di’songlap’kan Parpukari itu la yang digunakan untuk menampung kehidupan dia kini. Dari maklumat yang PR terima, bukan calang-calang duit yang diterima. Pendek kata, memang boleh gelap mata dan kerana insiden itu juga la Parpukari dah tak sebulu dengan beberapa rakan bloggers yang begitu rapat dengan dia dahulu. Biar hilang kawan, jangan hilang duit makan, inilah pegangan hidup Parpukari yang anda semua tidak tahu!

Kini, Parpukari semakin dibenci rata-rata bloggers Pro-BN. Ahli-ahli pakatan Bloggers Lembu seperti Bloggers Pembela Negara pun sedikit demi sedikit meninggalkan “kawan makan kawan” mereka ini.

Dek kerana pegangan ini jugala, Parpu disayangi oleh beberapa pemimpin terkenal. Siapa yang PR maksudkan? Nantikan…Pasti ada hebahannya!!!

Nota Kaki:
Hebatnya PK, Seronok lah kalau kaya macam dia, Kalau gitu Perak Reform boleh lah tiru macam PK tetapi kenalah mengadap tauke tauke babi Dap kut depa boleh tanggung sampai ke kubur. 

Cuba tengok gambar di atas. PK dikatakan tinggal di Kondo tetapi kenapa kereta tu ada dilaman rumah teres? 

Kantoi …..ini lah Pas Parti Anak Setan dari Pertubuhan Ajaran Sesat.  Dalam slogan Pas tulis “SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT’  Selamat ker kalau buat bohong dan buat fitnah?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: