Mat Sabu dan penyakit meroyan


Hahahahahaha…..teman dah agak dah..Penyakit Meroyan Mat Sabu ni makin kuat pada tahap Hardcore dah nih….Sampai menyeret Kerajaan Pas Negeri Kelantan la pulak…Perdebatan ape lagi yang dia hendak ni..Perbahasan yang berupe ape yang hendak ditegakkan lagi…Macam budak2 la pulak orang tua ni…Tetap juga tak mahu beralah…masih lagi nak menjunjung tinggi lagi kenyataan menghina yang diistiharkan dulu…Ape lah punye bodoh dia ni..Woi bangang…mintak maaf aje lah diatas kesilapan mike tuh…Buat aje Kenyataan kat TV3..pastu Utusan Malaysia paparkan dimuke depan dengan Artikel “MAT SABU MEMOHON MAAF DIATAS KENYATAAN KOMUNIS SEBAGAI HERO” itu pun tak boleh ke bodoh…..

Ye le..kekadang bile tengok senario Politik hari ini..begitu le Wayang Opera yang nak dilakonkan…Tambahan Pihak Pembangkang yang giler kuasa untuk bertakhta di PutraJaya…Saje nak carik Isu tapi akhirnya terjerat kat tengkuk sendiri…mule la giler meroyan tak tentu hala..Tapi tak kesah lah..bagi teman saje tumpang seronok peratikan Senario orang2 yang mcmni…dan yang pastinye….nak tengok ape kesudahan episod Mat Sabu and the gang kali ni…Moh le kite ramai2 saksikan adegan selanjutnya..jeng jeng jeng.- ayah chor

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: