The Great Kissing from Awan Dania 2


 

Ini aksi ala-ala Mat Sabu dan Normah…
Macam PAS pianngggg la artis ni…. Comolot pun nak ambik gambar? Hah… terimalah padah diatas perbuatan bodoh ini…

Gambar-gambar ini dipetik daripada laman blog selebriti tempatan. Memang agak susah kita mengira bagaimana gambar ‘superprivacy’ ini begitu tersebar diluas di internet. Memandangkan ianya mengambil kira soal maruah dan pribadi diri. Siapa gambar dibawah ini? dia adalah pelakon Awan Dania 2, singaktan namanya QWH…

Kalau dapat kat Anwar Ibrahim ni… Dua-dua lobang dia taji….
PAS kata tak pa.. biaq pi laaaa… gambar, pita video mana boleh pakai…. 
kalau tak ada 4 saksi… na… 
Nasihat aku kepada adik-adik manis zaman sekarang, jangan lah tiru aksi bangang ini… cuba fikirkan dalam hal ini sape yang best dan untung? mamat tu jugak yang untungkan… korang dapat apa? #barai

Posted by Bro Jinggo at 12:00 PM

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: